Witryny sklepowe z grafiką reklamową
Oklejanie witryn sklepowych folią reklamową to rodzaj reklamy, która polega na umieszczaniu różnego rodzaju grafik i napisów na witrynach sklepowych, w celu promowania różnego rodzaju produktów lub usług. Folia reklamowa jest często wykorzystywana do oklejania witryn sklepowych, ponieważ jest to relatywnie niedrogi i skuteczny sposób na zwiększenie rozpoznawalności marki lub przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Folia reklamowa może być drukowana w różnych kolorach i wzorach, i może być łatwo zdejmowana, co umożliwia jej wielokrotne wykorzystanie.
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:
1)
Czy folia będzie się marszczyła pod wpływem działania
promieniowania UV?
Promienie
UV nie powodują
marszczenia folii a jedynie przyśpieszają starzenie się folii i
stopniowe płowienie kolorów
2) Czy folia jest odporna na zarysowania?
Jeśli
folia zostanie pokryta dodatkowym laminatem ochronnym to zyska nie
tylko odporność
na zarysowania ale tez dodatkowe atutu jak wzmocnienie intensywności
barw lub osłabienie odblasków światła. Zwiększona odporność na
detergenty i słabsze rozpuszczalniki. Wydłużona żywotność
kolorów, dzięki zawartości filtra UV w laminacie.
3) Czym różni się folia drukowana od folii kolorowej?
Folia
drukowana jest folią białą, na którą nanoszony jest wydruk
farbami rozpuszczalnikowymi. Pozwala to osiągnąć dowolny kolor,
wzór a nawet naniesienie
fotografii.
Wadą tej techniki jest mniejsza odporność na światło i
zarysowania.
W przypadku folii barwionej w masie wykazuje wysoką ona wysoką odporność na płowienie i zarysowania. Wadą jest ograniczona paleta kolorów i brak możliwości nanoszenia indywidualnych nadruków.
W przypadku folii barwionej w masie wykazuje wysoką ona wysoką odporność na płowienie i zarysowania. Wadą jest ograniczona paleta kolorów i brak możliwości nanoszenia indywidualnych nadruków.
4) Czy taka folia drukowana na witryny jest zbliżona do folii samoprzylepnej dostępnej np. w sklepach papierniczych?
Folie
z sklepów papierniczych mają najczęściej zastosowanie do wnętrz.
Są delikatniejsze i przystosowane do drukarek
atramentowych/laserowych.
Folie używane w przemyśle poligraficznym to profesjonalny produkt do zadań specjalnych. O wysokiej wieloletniej odporności na ekstremalne czynniki atmosferyczne. Raczej nie stawiałbym ich w jednej linii.
Folie używane w przemyśle poligraficznym to profesjonalny produkt do zadań specjalnych. O wysokiej wieloletniej odporności na ekstremalne czynniki atmosferyczne. Raczej nie stawiałbym ich w jednej linii.
5) Czy folia drukowana nada się przy oklejaniu wypukłych powierzchni?
Do
wypukłych/wklęsłych powierzchni
zdecydowanie
polecamy folie polimeryczne i wylewane – do tego celu zostały
stworzone.
Często
zawierają też specjalną wersję kleju kanalikowego zapobiegającego
powstawaniu pęcherzy.
6) Jaka jest trwałość folii, biorąc pod uwagę warunki atmosferyczne, na które jest narażona?
Wg
specyfikacji producenta folie mają trwałość od 0,5 roku w
przypadku folii fluorescencyjnych do 10 lat w przypadku folii
wylewanych
Są to przybliżone szacunki dla przeciętnych warunków atmosferycznych (w tym nasłonecznienia) Podczas składania zamówienia warto zastanowić się czy ma być tanio czy ma być dobrze – od tego będzie zależeć rodzaj użytej folii i jej trwałość.
Są to przybliżone szacunki dla przeciętnych warunków atmosferycznych (w tym nasłonecznienia) Podczas składania zamówienia warto zastanowić się czy ma być tanio czy ma być dobrze – od tego będzie zależeć rodzaj użytej folii i jej trwałość.
7) Chciałbym / chciałabym sam / sama okleić witrynę. Jaka jest optymalna temperatura klejenia?
Zalecana temperatura aplikacji to twz. Temperatura pokojowa ok
20-25stC.
Można też kleić w niższych lub wyższych temperaturach, lecz tu folia i klej mogą się trochę buntować, przez co efekt finalny może różnić się od oczekiwanego.
Można też kleić w niższych lub wyższych temperaturach, lecz tu folia i klej mogą się trochę buntować, przez co efekt finalny może różnić się od oczekiwanego.