Trwa wczytywanie produktów

Jak zamawiać - przewodnik dla początkujących

 

Uprościliśmy tą procedurę do niezbędnego minimum!

1. Kliknij przycisk "Zarejestruj", który znajduje się w prawej części górnego menu.
2. Podaj e-mail, który będzie służył do komunikacji z Tobą.
3. Poniżej dwukrotnie wpisz to samo hasło, które będziesz używać w naszym sklepie.
4. Zaznacz że "zapoznałeś się i akceptujesz regulamin sklepu" wcześniej oczywiście go przeczytaj
    regulamin znajduje się w  zakładce "przyda się" w górnym menu i  w stopce strony.
5. Kliknij "Zarejestruj"

i już możesz kupować :)

Video w wersji na mniejsze ekrany:



Video w wersji na większe ekrany:


 
Generowanie nowego hasła:
Proszę wejść na stronę: http://multi-drukarnia.pl/resetting/request

Następnie wystarczy podać adres e-mail (1), który był używany w naszym sklepie i nacisnąć przycisk "Wyślij"(2)
Otwórz swój program pocztowy, znajdź wiadomość od nas i kliknij na link (3)

Otworzy się okno przeglądarki. Wpisz 2 krotnie nowe hasło (4) i kliknij przycisk "Potwierdź" (5)

Zostaniesz automatycznie zalogowany i otworzy się Twój panel użytkownika :)

Zmiana hasła:
http://multi-drukarnia.pl/account/change-password

resetowanie hasla foto1
strzałka w dół
reset hasla foto 2strzałka w dół
reset hasla foto 3
strzałka w dół

reset hasla foto4
 
Skorzystaj z formularza zapytania.  - kliknij "Produkty" (1)

Opisz dokładnie co Cię interesuje, kolory, rozmiary, ilości, itp.(2)
Im bardziej precyzyjnie opiszesz swój wymarzony produkt, tym dokładniejsza będzie wycena.

Podaj swój adres e-mail i kliknij przycisk "Wyślij" (2)

Jeśli to możliwe to prześlij osobno mailem linki do zdjęć produktów podobnych, które znalazłeś w internecie. 
zapytanie o produkt
Są obecnie dostępne 2 sposoby:
1. Dla zaawansowanych
Projektowanie w programie typu Corel Draw, Photoshop, itp, a następnie eksport do formatu PDF, który należy załączyć do zamówienia. Makiety znajdziesz zawsze na karcie zamawianego produktu. (1)

2. Dla początkujących
Projektowanie za pomocą naszego edytora on-line działającego z większością naszych produktów, a znajdującego się zawsze na stronie produktu pod przyciskiem "Dodaj do koszyka" (2) 
jak samemu wykonać projekt
 
Poniżej znajdziesz 3 filmy, które krok po kroku pakazują proces tworzenia plików PDF pod kątem druku w drukarni (programy znajdują się na: http://www.waikiki.pl )

1. Instalacja przeglądarki plików PDF i drukarni Virtualnej umozliwiającej tworzenie plików pdf.
Przeglądarka umożliwia przeglądnięcie poprawności pliku PDF, zanim wyslesz go do drukarni.
Virtualna drukarka, pozwala tworzyć pliki PDF w programach, które standardowo tego nie potrafią!

2. Jak wygenerować plik PDF gdy program tego nie umożliwia?
Instrukcja z komentarzem - szczególnie polecam użytkownikom programów typu WORD.

3. Jak zapisać Plik .CDR w formacie .PDF?
Instrukcja dla nieco bardziej zaawansowanych użytkowników. Krok po kroku by nie popełnić żadnego błędu :) 


Video 1. w wersji na małe ekrany:



Video 1. w wersji na większe ekrany:


Video 2. w wersji na małe ekrany:



Video2. w wersji na większe ekrany:


Video 3. w wersji na małe ekrany:

Video 3. w wersji na większe ekrany:
Wykonamy za Ciebie większość kłopotliwych zadań, które zazwyczaj drukarnie nie robią za swoich klientów.

Na przykład wykonamy za ciebie:
  - Całościowy projekt
  - Przygotujemy strategię, która zwiększy skuteczność zamówionych produktów
  - Sprawdzimy poprawność techniczną przesłanych pliku
  - Zapakujemy produkt w opakowania ozdobne
  - Wyślemy pod wskazany adres, wpisując Ciebie jako nadawcę!
  - Podzielimy zamówienie na mniejsze i każdą część wyślemy pod inny adres
  - Zwrócimy Ci koszty przesyłki
  - Damy narzędzie do zarabiania na naszych produktach, bez ich sprzedawania!
  - i wiele innych

etapy realizacji zamówieniaEtapy realizacji zamówienia rozpoczynamy od
Wyboru produkt na stronie głównej  lub z menu górnego
Po czym przechodzimy do "Strony Produktu"

STRONA PRODUKTU
1: Wybór parametrów produktu - tu ustalasz parametry i cechy produkt
2: Wybierz nakład - Możesz wybrac jedną lub więcej sztuk lub pakiet (np 1000szt)
3: Podsumowanie - tutaj są wszystkie wybrane wcześniej opcje
4. Usługi dodatkowe - nie konieczne, lecz znacznie ułatwiające "życie"

Następnie możesz dodać do koszyka lub przejść do kreatora on-line
Jeśli zostało wybrane projektowanie on-line, to po zakończeniu kliknij przycisk: "Dodaj do koszyka"


PODSUMOWANIE KOSZYK
- Tutaj możesz wgrać pliki z projektem lub pliki niezbędne przy projektowaniu przez drukarnie.
- Dodać dodatkowe informacje dla drukarnii
- Wprowadzić kod rabatowy

DOKUMENT SPRZEDAŻY
- Wybierz czy chcesz fakturę VAT (Firma) czy Fakturę Imienną (odpowiednik paragonu)
- Podaj dane do wysyłki
- Podaj dane do faktury - Adres rozliczeniowy (jesli jest inny niż dane do wysyłki)

METODA WYSYŁKI
- Wybierz czy kurier czy odbiór osobisty w jednym z naszych oddziałów.
- Paczka bez oznaczeń firmowych - jako nadawca będziesz wpisany/a Ty!
  w przesyłce nie będzie żadnych gadgetów i oznaczeń wskazujących że nadawcą jest drukarnia.

METODA PŁATNOŚCI
- Przelew tradycyjny - metoda wolniejsza
- DOTPAY - Przelew natychmiastowy on-line

PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA
Tu jeszcze raz sprawdzisz wybrane opcje i klikając ZAMAWIAM, akceptujesz zamówienie :)
Teraz otrzymasz potwierdzenie na podany adres e-mail.

O kolejnych etapach będziemy informować e-mailowo
 
Zachęcamy również do zapoznania się z Video-Poradnikiem,
gdzie krok po kroku pokazujemy cały proces zamawiania w naszym sklepie:)

Video w wersji na małe ekrany:



Video w wersji na większe ekrany:
Przewidywany czas realizacji (nie dotyczy czasu dostarczenia przesyłki) wyświetlany jest na bieżąco na stronie produktu, podczas składania zamówienia.

Data realizacji zlecenia jest wartością przybliżoną i jest realna w wypadku, gdy w momencie składania zamówienia:
1. przesłane zostaną poprawne pliki projektu (lub zostanie wykonany projekt w edytorze online)
2. zostanie uiszczona opłata za pośrednictwem systemu Dotpay

Termin realizacji może się wydłużyć gdy:
1. przesłane pliki projektu są nieprawidłowe i konieczne będzie ich poprawienie, lub przesłanie ponowne
2. wybrano jedną z opcji dodatkowych, które zwiększają czas realizacji
3. wybrano opcję przygotowania projektu przez drukarnię
4. płatność realizowana jest przelewem tradycyjnym
Tak! projekty są archiwizowane przez okres realizacji zlecenia i przez jakiś czas.
Jednak nie gwarantujemy zawsze dostępności plików.
Pamiętaj by zachować kopię przesłanych plików, bo mogą się jeszcze kiedyś przydać.
Zalecanym formatem pliku jest .PDF
Jest on automatycznie sprawdzany pod kątem technicznym już na etapie składania zamówienia.
Dodatkowo daje największą gwarancję identycznego wyglądu na rożnych komputerach.
Oczywiście po wcześniejszej konsultacji przyjmujemy dowolne inne formaty plików (z wyjątkiem plików z programów typu Microsoft Office
 
Poniższy Video-Poradnik pokazuje jak stworzyć plik PDF (nawet jeśli program tego nie umożliwia)
Zaprezentowane aplikacje znajdują się na stronie Waikiki.pl


Video w wersji na małe ekrany:




Video w wersji na większe ekrany:
W zakładce Moje zamówienia http://multi-drukarnia.pl/account/orders
znajdziesz tu informacje o swoich zamówieniach. Możesz też pobrać fakturę.
Sposobów na dostarczenie plików do drukarni jest co najmniej kilka.

Zalecane:
1. Podczas składania zamówienia
2. W mailu z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia, znajdziesz informację jak przesłać pliki za pomocą FTP lub strony www.
3. Jeśli jesteś zalogowany/a to przejdź, do zakładki "Moje konto" (górne menu).
A następnie do "Historia zamówień".
Będą tam widoczne Twoje zamówienia.
Przy wybranym zamówieniu, Kliknij na "Szczegóły".
W "Szczegółach" na dole strony znajdziesz przycisk "Wgraj pliki"

oraz opcje dodatkowe:
1. Użyj zewnętrznych serwisów typu https://www.dropbox.com/pl/ lub https://www.wetransfer.com/
2. Dostarcz osobiście pliki na USB lub płycie CD
3. Pliki do 10MB prześlij bezpośrednio na nasz mail kontakt@multi-drukarnia.pl


Poniżej Video-Poradnik opisujący przesyłanie plików
w odniesieniu do punktu 2

Video w wersji na małe ekrany:



Video w wersji na większe ekrany:
W naszej Multi-Drukarni (co chyba jest ewenementem w skali kraju) reklamy nie projektuje tylko jedna osoba (grafik)
lecz zespół profesjonalistów z dziedziny sprzedaży, psychologii i grafiki reklamowej.praca zespołu

Projektowanie reklamy zaczyna się na biurku fachowców od sprzedaży, którzy na bazie swojego wieloletniego praktycznego
doświadczenia opracowują strategię przekazu reklamowego.

"Bo reklama ma sprzedawać a nie tylko ładnie wyglądać"

Dopiero w końcowym etapie wkracza grafik i nadal pod okiem fachowców obudowuje wcześniej przygotowany szkielet w fajerwerki wizualne :)

Dlaczego tak?
Bo grafik jest grafikiem a nie handlowcem, marketigowcem czy psychologiem. Jest profesjonalistą w swoim fachu i to wszystko.
Dopiero cały zespół specjalistów z różnych dziedzin jest w stanie tworzyć rozwiązania, które przynoszą sukces finansowy naszym klientom.


Poniżej 5 kroków, które pozwolą wspólnie zbudować projekt "idealny"

linia czasu  - przygotowanie projektu


krok pierwszy projektu
krok 1. Ustalenie oczekiwań
Zasada jest prosta: Im więcej informacji otrzymamy, tym lepszy będzie projekt.
Na tym etapie będziemy zadawać pytania, które pozwolą określić twoje oczekiwania.
Jeśli dysponujesz materiałami graficznymi, które powinniśmy użyć, to również prosimy o ich udostępnienie.

Jeżeli widziałeś/aś projekt, który jest dla Ciebie wzorcowy (np. w Google),
powiedz nam o tym! Znacząco przyśpieszy to etap projektowania.

krok 2 projektu
krok 2. Opracowanie strategii i wstępny projekt
Najpierw do akcji wkraczają marketingowcy.
Przeanalizują Twoje potrzeby, grupę docelową, zamierzony efekt i możliwości techniczne.
Stworzą szkielet i plan przekazu reklamowego,
tak by uruchomić porządane emocje i wywołać zamierzone działanie u odbiorcy.
Dopiero na końcu grafik to wszystko ładnie „ubierze”

krok 3 projektu
krok 3. Ocena i poprawki
Projekt przesyłamy do Ciebie. Teraz przed Tobą niezwykle ważne zadanie:
Jako osoba o największym autorytecie musisz uczciwie ocenić go,
wyrazić opinię i szczegółowo opisać wszelkie zmiany, które powinniśmy wprowadzić.
Prosimy również sprawdzić teksty pod kątem stylistyki, ortografii i interpunkcji.

krok 4 projektu
krok 4. Finalne poprawki
Grafik wprowadza zlecone przez Ciebie zmiany.
Jeśli to konieczne marketingowiec załącza dodatkowe sugestie i propozycje.
Projekt trafia do Twojej finalnej akceptacji.

krok 5 projekt
krok 5. Finalna akceptacja projektu
To ostatnia szansa by wyłapać błędy i dokonać drobnych korekt
(mimo że projekt jest analizowany przez co najmniej 2 osoby to zawsze może zdarzyć się
jakiś błąd, którego dytychczas nikt nie zauważył)

Generalnie obowiązuje zasada: wszelkie błędy które pozostały po finalnej akceptacji projektu,
są zamierzone i zgodne z wolą klienta (nawet błędy ortograficzne).

Po przesłaniu drogą mailową potwierdzenia, iż nie masz zastrzeżeń do projektu i zlecasz jego druk,
rozpoczynamy etap druku - na tym etapie wprowadzanie dodatkowych poprawek może być już niemożliwe.
anulacja zamówieniaAnulacja zamówienia jest możliwa!
Lecz jeśli rozpoczął się już proces produkcyjny,
to zostaną potrącone koszt już poniesione przez drukarnię.
Dlatego w przypadku konieczności zatrzymania realizacji zlecenia
prosimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny!
 
 
 
 
płatnośc dotpayAktualnie dopuszczone są 2 formy płatności:
1. System Dotpay – natychmiastowe płatności przez internet (zalecane - bo szybkie)
2. Przelew tradycyjny – przesłanie za pośrednictwem poczty lub własnego konta opłaty na wskazany rachunek (nie zalecane - bo wolne)
w opisie przelewu podaj koniecznie nr zamówienia i twój adres e-mail

konto: BANK ZACHODNI WBK S.A ,KOD SWIFT: WBKPPLPP , NR: 62 1090 2011 0000 0001 3208 1849
anulacja zamówieniaProsimy o natychmiastowy kontakt telefoniczny.
Jeśli nie rozpoczęliśmy jeszcze realizacji to potrącone mogą być tylko koszty obsługi przelewu.
Pozostała część kwoty będzie zwrócona niezwłocznie na konto klienta.

Jeśli zamówienie jest w trakcie realizacji to zostaną potrącone koszty poniesione przez drukarnię
a reszta zostanie zwrócona na konto klienta.
dokumenty sprzedażyWaikiki.pl to właściciel marki i domeny Multi-drukarnia.pl dlatego wystawcą faktury jest Waikiki.pl
Nie rodzi to żadnych negatywnych skutków dla klienta!

Dokumentami księgowymi, które możesz wybrać są:
1. Faktura VAT - w przypadku działalności gospodarczej
1. Faktura Imienna - w przypadku zakupu przez konsumenta (odpowiednik paragonu)
przesyłki kurierskieDostawa towaru odbywa się za pośrednictwem usług kurierskich
DPD, FedEx, K-EX, UPS, Poczta Polska, Inpost
Koszt dostawy podawany jest zawsze podczas finalizacji zamówienia.
W przypadku odbioru osobistego koszt wynosi 0zł.

Po przekroczeniu określonej kwoty zamówienia,
koszt przesyłki jest zwracany w formie bonu do wykorzystania na kolejne zakupy.
czas oczekiwania na przesyłkęCzas dostawy uzależniony jest od firmy kurierskiej
i waha się w granicach pomiędzy 24h do 72h.

Niestety drukarnia nie ma wpływu na czas dostawy
realizowany przez firmę kurierską.
Podczas składania zamówienia należy na stronie wyboru rodzaju dostawy wybrać opcję "Paczka bez oznaczeń firmowych"
W tym momencie jako nadawca zostaniesz wpisany Ty.
Paczka nie będzie zawierać żadnych informacji o prawdziwym jej pochodzeniu (tzn. namiary na Multi-Drukarnię)
Dokumenty, które standardowo są dołączone do przesyłki, zostana Ci przesłane na pocztę e-mail.
odbiór osobistyOdbiór osobisty możliwy jest w jednym z 2 punktów obsługi klienta:

Bytom, ul. Orzegowska 9, Pn-Pt 9.00-17.00
Piekary Śląskie, Bytomska 80, Pn-Pt 9.00-17.00

Odbiór osobisty wymaga zaznaczenia tego na etapie składania zamówienia.
Jeśli podczas zamówienia została wybrana wysyłka,
a później chcesz to zmienić na odbiór osobisty
to prosimy o niezwłoczyny kontakt.
Oczywiście! Prosimy o kontakt – ustalimy szczegóły
Wysyłka za granicęJest to możliwe!

Jednak podwyższa to koszt wysyłki.
W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.
pakowanie ozdobnePaczki standardowo zapakowane są w kartony, zabezpieczone folią stretch.

Pakowanie ozdobne to już inna bajka.
Wewnątrz opakowania standardowego znajduje się specjalne opakowanie prezentowe,
wykonane przez artystę plastyka.

Opakowanie ozdobne jest tak atrakcyjne,
że otrzymany produkt można śmiało wręczyć jako prezent, bez dodatkowego pakowania :)

reklamacjaReklamacja to stresująca chwila dla obydwu stron,
dlatego by uczynić ją bardziej bezstresową przygotowaliśmy specjalny formularz reklamacyjny.
Prosimy o wypełnienie wszystkich pól i przesłanie formularza niezwłocznie na adres kontakt@multi-drukarnia.pl

W Przeciągu 48h otrzymasz informację o dalszym etapach rozwiązania reklamacji.
Jeśli po 48h (nie liczymy weekendów i świąt) nie będzie informacji o rozpoczęciu
procedury rozpatrywania reklamacji to prosimy o kontakt
(czasem zdarza się, że wiadomość e-mailowa automatycznie trafia do skrzynki SPAM
 i może być przez nas nie zauważona)

Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie max 14dni kalendarzowych od jej złożenia.


Reklamacje jakościowe i wad ukrytych w przypadku konsumentów można złożyć w terminie 2 lat od momentu zakupu,
natomiast w wypadku działalności gospodarczej obowiązuje okres 1 roku.

Reklamacje odnośnie problemów z dostawą i niekompletnością zamówienia należny składać niezwłocznie!
Jest to spowodowane regulaminami firm kurierskich,
które nie przyjmują reklamacji złożonych później niż 48h od momentu doręczenia.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń fizycznych opakowania, reklamację i protokół szkody należy sporządzić
natychmiast w obecności kuriera!
1.Ze względu na znaczące różnice technologiczne wynikające pomiędzy monitorami a urządzeniami drukującymi, porównanie kolorystyki druku (CMYK) z kolorystyką wyświetlaną na ekranie monitora (RGB) jest niepoprawne technologicznie. Brak zgodności kolorów wyświetlanych przez monitor z produktem finalnym nie może być podstawą reklamacji.

2. Drukarnia nie może gwarantować powtarzalności kolorów. Ze względu na specyfikację maszyn poligraficznych mogą nastąpić widoczne odchylenia kolorów wewnątrz jednego nakładu jak i przy wznawianiu kolejnych nakładów. Nie może być to powodem reklamacji. Wyjątkiem jest wcześniejsze dostarczenie wzoru kolorystycznego produktu

3. Za nieprawidłowe złamanie papieru uznaje się takie, które uniemożliwia poprawne odczytanie treści lub ilustracji. Przy gramaturach powyżej 150 g, występuje zjawisko pękania papieru w miejscu łamania, szczególnie widoczne w miejscach silnie pokrytych kolorem.  Jest to naturalne zjawisko i nie jest traktowana jako błąd, czy wada.

4. Z uwagi na specyfikację maszyn produkcyjnych oraz procesu druku dopuszczalne
są następujące odchylenia:
 a) przy krojeniu arkusza na pojedyncze użytki: tolerancja do 2 mm
 b) przy falcowaniu i bigowaniu (odchylenie złamu od nominalnej linii jego usytuowania) – tolerancja do 1 mm
 c) przy perforacji (odchylenie wykonanej perforacji od nominalnego miejsc jej usytuowania) – do 1 mm
 d) przy pasowaniu kolorów kolejno po sobie nadrukowywanych: tolerancja do 0,2 mm
 e) różnic ilościowych zamówionego i dostarczonego Klientowi produktu
- nie przekraczające + / - 5% ilości zamówionej.

5. Uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem towaru i nieprofesjonalnym montażem (np. baner rozerwany przez działanie wiatru lub tablice PCV odkształcające się pod wpływem temperatury czy elementy naklejane, które uległy uszkodzeniu lub deformacji będącej skutkiem nieprawidłowego montażu) nie mogą podlegać reklamacji.

6. W przypadku błędów powstałych z winy klienta które nie zostały zauważone przez drukarnię proponujemy ponowne wykonanie poprawionego zlecenia po tzw. kosztach  (bez marży drukarni)
Drukarnia nie koryguje błędów ortograficznych, stylistycznych oraz sensu tekstów bez wyraźnego pisemnego zlecenia klienta. Jakakolwiek korekta przesłanych plików jest możliwa po wybraniu dodatkowej opcji zlecającej takie działanie, lub po osobnych konsultacjach i zaakceptowaniu oferty cenowej za w/w usługę.
Dla usprawnienia procesu zwrotu zamieszczamy gotowy formularz zwrotu, który należy wypełnic i przesłać na adres kontakt@multi-drukarnia.pl 
Po jego otrzymaniu ustalimy dalszą procedurę dokonania zwrotu.

Poniżej ważne uwagi na temat procedury zwrotu: 
1. Towar, który był indywidualnie przygotowany lub spersonalizowany dla danego klienta, nie może zostać zwrócony.
2. Towar zwracany, nie może zawierać śladów użytkowania, musi znajdować się w oryginalnym nierozpakowanym opakowaniu.
3. W przypadku towaru, który nosi ślady użytkowania, zostanie potrącona kwota, o którą pomniejszyła się wartość towaru.
4. W przypadku zwrotu nie są zwracane koszty przesyłki i nie są przyjmowane przesyłki za pobraniem.
Zestaw programów pomocnych przy edycji i projektowaniu można pobrać  z strony Waikiki.pl
 
 
Kubki z nadrukiem Baner Reklamowy
Plakaty 1-stronne

Teczki 1-stronne

Notesy bez okładki
Notesy z okładką
Papier firmowy
Ulotki zwykłe
Ulotki składane
Wizytówki Koszulki z nadrukiem



 
Kubki z nadrukiem Baner Reklamowy
Plakaty 1-stronne

Teczki 1-stronne

Notesy bez okładki
Notesy z okładką
Papier firmowy
Ulotki zwykłe
Ulotki składane
Wizytówki Koszulki z nadrukiem



Czy Byłeś/aś kiedyś w kinie na świetnym filmie?
a potem polecałeś/aś go swoim znajomym?


Jeśli tak, to nasuwa się pytanie:
Czy kiedykolwiek kino wynagrodziło Cię za zdobycie dla nich nowego klienta?

Bo jeśli reklamujesz kino i jesteś jego ambasadorem  to chyba uczciwość nakazuje by za to wynagrodzić!
.
.
.
A jak jest u nas?
Uważamy że dobry i uczciwy biznes jest tylko wtedy gdy wszyscy są zadowoleni!

Dlatego przygotowaliśmy rozwiązanie, które i Ciebie zachwyci!

Jeśli jesteś zadowolny/a z naszych usług i polecasz nas... to pochwal się tym w formularzu polecającymy

a my wynagrodzimy cię PROWIZJĄ, za każdym razem, gdy ktoś z Twojego polecenia zostanie naszym klientem,

Nie sprzedawaj i nie namawiaj ... podziel się poprostu swoimi pozytywnymi emocjami ... a resztą zajmiemy się my :)

----------------------------------------------------------
Ważne informacje w skrócie:
Prowizja rozpoczyna się od 2% i liczona jest od wartości netto zamówienia. Wraz z wzrostem ilości poleconych i zamawiających firm, prowizja stopniowo rośnie!
Weryfikujemy prawdziwość przesłanych informacji. Prowizja wypłacana jest po upływie 30 dni od zakończenia transakcji. Szczegóły sposobu przekazania prowizji ustalamy indywidualnie. Ze względu na ochronę danych osobowych prowizja może byc naliczana jedynie za klientów firmowych.
Jeśli zechcesz być informowany o naszych promocjach (zgodę można wyrazić za pomocą Newslettera i Ankiety)
to otrzymasz dostęp do naszych specjalnych promocji. Będziemy Cię o nich informować drogą elektroniczną.
Kupony rabatowe są u nas zamiennikiem gotówki.
Posiadając kupon, możesz zapłacić nim za nasze usługi i towary.
Kuponu rozdajemy przy różnych okazjach i w podziękowaniu za składanie zamówień
... więc warto być z nami :)
Przyznawane są uznaniowo za staż i wartość dotychczasowych zakupów.
Więc stali klienci i hurtownicy mogą kupować taniej niż to wynika z kalkulatora na stronie.

 

Regulamin drukarni określa zasady współpracy pomiędzy konsumentem i drukarnią, oraz firmą i drukarnią.
Treść regulaminu, ze względu na obowiązujące przepisy, musi regulować wszelkie możliwe sytuacje.
Z tego też powodu jest to dość obszerny 14 stronicowy dokument. Ze względu na jego objętość jest on
do pobrania w formacie .DOC z pod tym oto adresem: Regulamin Drukarni Internetowej
Polityka prywatności i cookies reguluje zasady gromadzenia i przechowywania danych klientów.
Dane te są miedzy innymi pobierane automatycznie przez same przeglądarki internetowe.
Służą one prawidłowej pracy strony sklepu i ułatwiają komunikację z drukarnią.
Tutaj znajdziesz Politykę prywatności i plików Cookies
Regulamin określa zasady gromadzenia danych adresowych. Zasady korespondencji z klientem.
Procedurę zmiany i usunięcia swoich danych oraz rezygnacji z usługi Newslettera
Tutaj znajdziesz pełną treść regulaminu.
Regulamin Ankiety informuje o obowiązujących zasadach, należnych profitach.
Określa wszelkie prawa i obowiązki obydwu stron.
Również zasady przechowywania danych.
Tutaj znajdziesz pełną treść regulaminu

 

W skrócie: Ponieważ monitor jest zupełnie innym medium niż papier.

A teraz rozwinięcie:
Monitor emituje światło a papier tylko je odbija.
Kolory w monitorze powstają z 3 składowych: Red,Green,Blue, których źródłem są elementy świecące.
Kolory na papierze powstają z 4 zupełnie innych składowych: Cyan, Magenta, Yellow, Black.
Tutaj źródłem koloru jest farba lub toner.

Jak widać nie ma żadnej kompatybilności pomiędzy tymi dwoma nośnikami barw.

Trzeba dodać, że każdy człowiek postrzega barwy trochę inaczej a rzadko który monitor domowy pozwala na profesjonalną kalibrację.
To więc musimy zaakceptować jakiś kompromis i pogodzić się różnicą pomiędzy monitorem a finalnym wydrukiem.
Druk cyfrowy to najczęściej druk nisko nakładowy (od 1 sztuki) a druk offsetowy to druk wysokonakładowy (od ok 500szt).
Druk cyfrowy jest droższy, lecz może być wykonany natychmiast.

Druk offsetowy
jest tańszy (przy dużych nakładach) jednak skomplikowany proces przygotowania powoduje że trzeba poczekać nawet kilka dni.
Zarówno druk cyfrowy jak i offsetowy mają szereg zalet i wad.

Na szczęście nie musisz mieć wykształcenia poligraficznego, bo nasi pracownicy zawsze pomogą Ci dobrać najlepsze rozwiązanie.
Gramatura papieru to waga arkusza o powierzchni 1m kwadratowego.
W skrócie im większa waga tym teoretycznie grubszy i sztywniejszy papier.

Poniżej przykłady najczęściej stosowanych gramatur dla poszczególnych zastosowań:
80g -90g – kopie ksero, dokumenty tekstowe, tanie ulotki
120g – 135g – ulotki, papiery firmowe, broszury i gazetki
135-170g – plakaty, droższe ulotki i broszury
280-350g – wizytówki, zaproszenia, dyplomy, okładki

Papier offsetowy – zwykle matowy i szorstki, silnie wchłania farbę drukarską, przez to wydruki offsetowe i atramentowe są nieco blade,
za to doskonale sprawuje się przy druku cyfrowym-laserowym.

Papier powlekany – głównie stosowany przy druku cyfrowym, można by go nazwać półmatowym lub satynowym.
Przyjemny w dotyku i ładnie oddający barwy

Papier kredowy (kredowany) – idealny do zastosowań w druku wysokonakładowym – offsetowym
występuje w wersji matowej i błyszczącej, dodatkowo można go laminować i lakierować
CMYK to popularne określenie podstawowego zestawu kolorów tuszy/tonerów/farb stosowanych w kolorowych urządzeniach drukujących.
Mieszając te cztery podstawowe barwy można uzyskać praktycznie dowolny kolor.

RGB występuje w monitorach komputerowych. Każdy punkt na ekranie składa się z trzech kolorowych źródeł światła.
Sterując nimi, też można uzyskać prawie dowolny kolor.

Niestety CMYK (drukarki) i RGB (monitory) nie są całkowicie kompatybilne
i dlatego często to co widzimy na monitorze nie jest zgodne z wydrukiem drukarki.
To zewnętrzny fragment wydruku (np. ulotki), który zostanie odcięty w końcowej fazie produkcji.
Ma on zwykle szerokość 2-3mm i powinien zawierać tło ulotki.
W miejscu spadu nie mogą znaleźć się żadne istotne elementy, bo zostaną one odcięte.
Laminowanie to powlekanie arkusza papieru folią w celu zabezpieczenia wydruku
przed uszkodzeniami mechanicznymi i działaniem wilgoci.

Lakier UV wybiórczy to sposób na dodanie prestiżu.
Wybrane miejsca powleka się lakierem błyszczącym,
przez co produkt nabiera wspaniałych walorów estetycznych.
Fonty(istnieją tylko w komputerze) często mylone z czcionkami(metalowe w drukarniach).
Font to matematyczny opis wyglądu czcionki.
Dostępne są w setkach tysięcy odmian i praktycznie niemożliwe jest by jakakolwiek drukarnia posiadała je wszystkie.

Dlatego podczas generowania pliku do druku, należy je koniecznie! zamienić na krzywe (w corelu Ctrl+Q)
lub przy generowaniu pliku PDFu wybrać opcję załączenia(osadzenia) fontów w pliku.

To pozwoli poprawnie wydrukować Twoje zamówienie.
W razie problemów prosimy o kontakt … pomożemy :)
To informacja o ilości kolorów na każdej ze stron
na przykład:
4+4 pełny kolor (CMYK) z jednej i drugiej strony
4+0 pełny kolor (CMYK) z jednej strony, brak nadruku na drugiej stronie
4+1 pełny kolor (CMYK) z jednej strony, 1 kolor(najczęściej czarny) na drugiej stronie

 

Facebook
Youtube
Skype
Blog
Zadaj pytanie on-line